Zasady

W dziale Zasady znajdziesz (jak sama nazwa wskazuje) podstawowe zasady gry w Neuroshimę Hex, a także szczegółowe opisy armii i żetonów. Dowiesz się z jakich żetonów składają się poszczególne armie, informacje te mogą być przydatne podczas rozgrywki: kiedy zapomnisz do czego służy na przykład Skoper, możesz zajrzeć tutaj i sobie przypomnieć. Nie pamiętasz jaki bonus od Sztabu dodaje armia Nowego Jorku? Tutaj się dowiesz. Zasady są dla Ciebie – korzystaj z nich zawsze, kiedy tylko będą Ci potrzebne.

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.