Smart
Smart to część Molocha, która dotarła na drugą, południową stronę kontynentu, tam w wyniku walk z ludźmi została odcięta od swej pierwotnej macierzy i azyl znalazła w głębi Neodżungli. Z każdym dniem coraz mniej przypomina Molocha. Smart zupełnie zignorował zasady, którymi dotąd kierowały się elektroniczne mózgi Molocha i rozpoczął produkcję przedziwnych półmaszyn połączonych z żywymi organizmami, w tym biodroidów zdolnych do samoregeneracji, miniaturowych robotów o funkcji pasożytów oraz zaopatrzonych w zaawansowaną technologicznie broń elektromagnetyczną. Większość baz Smarta ukryta jest w dżungli głęboko pod ziemią i to, co się tam dzieje, skryte jest zasłoną tajemnicy zarówno przed ludźmi, jak i przed samym Molochem.
Opis talii:
Główną zaletą armii Smarta jest ogromna ruchliwość wojsk wokół Sztabu, możliwość tworzenia potężnych linii strzelających, a dodatkową szansą na wstawienie właściwej jednostki we właściwe miejsce jest użycie specjalnej zdolności transporterów.
Wadą zaś jest znikoma mobilność samego Sztabu.
Rada taktyczna:
Otocz najszybciej jak się da swój Sztab jednostkami sieciarzy i strzelców, by mogły się one poruszać i obracać dzięki specjalnej cesze Sztabu.
Cecha specjalna Sztabu:
Każda sąsiadująca ze Sztabem własna jednostka może wykonać dodatkowy ruch i / lub obrót w identyczny sposób, jakby miała cechę Mobilność. Jednostka może wykonać nawet taki ruch, po którym już nie będzie sąsiadowała ze Sztabem. Sztab nie może poruszyć sam siebie.
Żetony w talii:
- Żetony Natychmiastowe:
Bitwa (x4)
Odepchnięcie (x3)
Ruch (x1)
Snajper (x1)
Terror (x2)
- Żetony Planszy – Żołnierze:
Rozpruwacz (x1)
Twister (x1)
Sieciarz (x2)
Działko Gaussa (x3)
Golem MK3 (x2)
Cyborg (x2)
Transporter (x3)
Bio-droid (x1)
- Żetony Planszy – Moduły: