Odepchnięcie

OdepchnięciePo zagraniu tego żetonu jedna z własnych jednostek odpycha jedną sąsiadującą z nią jednostkę wroga tak, by odległość pomiędzy nimi zwiększyła się o 1 pole. Żeton może zostać odepchnięty tylko na wolne pole. Odpychany żeton może poruszyć się tylko o 1 pole. Jeżeli do wyboru jest kilka możliwych pól, na jakie wróg może zostać odepchnięty, odpychany decyduje, na które zostanie wypchnięty. Wypchnięty wróg nie może się obracać podczas tego ruchu. Jeżeli wróg nie może zostać odepchnięty tak, by odległość zwiększyła się o 1 pole, żeton Odepchnięcia nie może zostać zagrany.

Występowanie żetonu w armiach:

Pozostałe żetony natychmiastowe:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.