Sieć

Cechy - SiećSieć całkowicie unieruchamia jednostkę sąsiadującą: nie może ona atakować, poruszyć się, odpychać, dodawać bonusów ani wykonywać jakichkolwiek akcji. Ikona sieci określa kierunek, w którym działa Sieć. Sieć unieruchamia tylko te żetony, które wskazuje symbol Sieci. Sieć unieruchamia wrogą jednostkę natychmiast po wystawieniu żetonu, a nie dopiero w czasie Bitwy. Sieci działają także na wrogi Sztab. Sieć działa automatycznie i nie może przestać działać na życzenie gracza.

Pozostałe Cechy (Symbole):

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.