Inicjatywa

Cechy - Inicjatywa Każdy Żeton Planszy posiada symbol określający jego Inicjatywę. Im wyższa Inicjatywa, tym szybciej zaatakuje on wrogów podczas Bitwy. Inicjatywa przyjmuje wartości od 0 do 3. Wartość Inicjatywy określa segment, w którym dany żeton może wykonać swój atak podczas Bitwy. Niektóre żetony posiadają dwa symbole Inicjatywy, co oznacza, że dany żeton przeprowadza w czasie Bitwy dwie akcje. Niektóre żetony zamiast cyfry posiadają symbol klepsydry. Oznacza to, że ich specjalne działanie nie jest ograniczone do jednego segmentu Bitwy. Żeton z symbolem klepsydry działa przez cały czas od momentu wystawienia go na planszę.

Pozostałe Cechy (Symbole):

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.