Moduły

Żetony Modułów wystawia się na planszę, podobnie jak Żołnierzy. Pozostają na planszy dopóki nie zostaną zabite. Po wystawieniu na planszę, nie mogą się już poruszyć ani obrócić, chyba, że zostanie zagrany żeton Ruchu, zostaną odepchnięte itd. Moduły wpływają na sąsiednie (połączone z Modułem) jednostki natychmiast po ich wystawieniu, a nie dopiero w czasie Bitwy. Moduły działają automatycznie i w żadnym momencie nie mogą przestać działać na życzenie gracza. Ikony działania Modułu określają jednocześnie kierunek ich działania (połączenia). Jeśli Moduł posiada kilka różnych kierunków działania, działa jednocześnie w każdym z nich. Moduły giną identycznie jak zwykli Żołnierze. Jeśli kilka Modułów działa jednocześnie na jedną jednostkę, wszystkie te działania kumulują się. Moduły działają także na Sztaby. Działanie Modułu nie jest akcją i nie da się go zwielokrotnić dzięki karcie dającej dodatkową akcję (żeton Matki w armiach Molocha lub Smarta). Moduły nie działają na wrogie żetony (chyba że w opisie wyraźnie zaznaczono inaczej – co dodatkowo oznaczone jest kolorem czerwonym ikony działania).

Moduł musi bezpośrednio łączyć się z jednostką, którą wspomaga. Działanie Modułów nie może docierać do jednostki pośrednio przez inną jednostkę. Jeśli np. Żołnierz jest wspomagany przez Moduł zwiększający Inicjatywę, zaś z Modułem tym łączy się drugi Moduł zwiększający Inicjatywę, działanie tego ostatniego Modułu w żaden sposób nie dotrze do Żołnierza.

Rodzaje modułów:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.