Doomsday Machine

Doomsday Machine - SztabDoomsday Machine to zautomatyzowana, śmiercionośna pułapka – inteligentny system zabezpieczeń strzegący bazy ukrytej na radioaktywnych pustkowiach. Jego algorytm nakazuje zniszczyć każdego intruza, czy jest to człowiek, mutant, czy też robot Molocha. Cóż może się kryć za tak potężnym systemem obronnym?

Opis talii:
Zaletą Doomsday Machine są moduły dalekiego zasięgu, duża ilość Medyków, a także Pułapka i Mała Bomba, potrafiące odzyskać potrzebne miejsce w sytuacji dominacji przeciwnika na planszy. Największą siłą armii są jednak specjalne jednostki, potrafiące przekierowywać i powielać strzały (Sieciarz Zagłady, Stanowisko Ogniowe i Roztrajacz).
Wadą armii jest niewielka liczba jednostek walczących, ich niezbyt wysoka Inicjatywa, a także trudność w uruchamianiu Bitwy i prawie kompletny brak możliwości poruszania się.

Rada taktyczna:
Dobrą metodą walki jest jak najszybsze podstawienie przy wrogim Sztabie jednostki przekierowującej ataki, przez co nawet mała szczelina w jego obronie pozwoli nam kierować w stronę Sztabu przeciwnika wiele różnych ataków. Dzięki dobrze rozbudowanemu łańcuchowi specjalnych jednostek przekierowujących i powielających ataki Doomsday Machine potrafi zapanować nad polem walki, szczególnie jeśli choć jeden mocno przyspieszony strzelec skieruje do łańcucha swój strzał. Cały czas trzeba pamiętać o dalekim zasięgu naszych modułów (w tym Medyków!), które mogą działać nawet ponad jednostkami przeciwnika oraz o możliwości jednego obrotu dowolnej jednostki w każdej turze.

Cecha specjalna Sztabu:
W każdej turze jedna dowolna własna jednostka może wykonać obrót.

Żetony w talii:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.