Hegemonia
Hegemonia to kraina, w której silne gangi nieustannie ścierają się pomiędzy sobą w walce o władzę. Sieją one terror daleko poza swoimi ziemiami, organizując łupieżcze wyprawy. Najwyższą wartością dla mieszkańców Hegemonii jest siła i sprawność fizyczna oraz twardy charakter, a najpopularniejszą rozrywką są tam walki gladiatorskie.
Opis talii:
Podstawową zaletą armii Hegemonii jest duża ilość sieciarzy, przez co gracz może niweczyć najbardziej przemyślne plany przeciwnika. Ponadto armia jest bardzo uniwersalna ze względu na Żetony Natychmiastowe (znaczna ilość Bitew, żetony Ruchu, Odpychania) oraz dosyć mobilna.
Wadą jest niewielka ilość strzelców, przez co aby dokonać skutecznego ataku na Sztab przeciwnika trzeba się bezpośrednio do niego zbliżyć.
Rada taktyczna:
Należy zwracać szczególną uwagę na jak najskuteczniejsze wystawianie sieciarzy – mogą oni doskonale posłużyć do zasieciowania Sztabu przeciwnika, jak i do obrony własnego Sztabu. Sam Sztab, dzięki bonusom do siły uderzenia dla własnych jednostek, sprawdza się w ataku (wykładany w odległości 1 pola od Sztabu przeciwnika – pod warunkiem, że Hegemonia nie walczy z przeciwnikiem, który będzie mógł łatwo z tego sąsiedztwa uciec).
Cecha specjalna Sztabu:
+1 do siły ciosu dla wszystkich własnych sąsiednich jednostek.
Żetony w talii:
- Żetony Natychmiastowe:
- Bitwa (x5)
- Ruch (x3)
- Odepchnięcie (x2)
- Snajper (x1)
- Żetony Planszy – Żołnierze:
- Biegacz (x3)
- Bydlak (x1)
- Ganger (x4)
- Gladiator (x1)
- Sieciarz (x2)
- Strażnik (x1)
- Super-sieciarz (x1)
- Uniwersalny żołnierz (x3)
- Żetony Planszy – Moduły: