Dziura

Teren - DziuraJeśli na Dziurze nie znajduje się żaden inny żeton, gracz może w swojej turze wciągnąć na Dziurę dowolną sąsiadującą jednostkę przeciwnika (także Sztab), jednostka ta nie może się przy tym obrócić. Na jednostce przeciwnika, stojącej na Dziurze, dla ułatwienia należy położyć znacznik Dziury. Stojący na Dziurze przeciwnik może w normalny sposób wykonywać wszystkie swoje akcje (poruszać się, walczyć itd.). Ponadto na końcu każdej Bitwy, po rozpatrzeniu Inicjatywy 0, stojąca na Dziurze jednostka przeciwnika automatycznie ginie. Dziura nie wyrządza żadnej szkody Sztabowi.

Pozostałe Żetony Podłoża:

Pozostałe Żetony Planszy:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.