Sieć dystansowa

Sieć dystansowaSieć dystansowa – widoczna na jednej z krawędzi żetonu sieć nie powoduje zasieciowania sąsiedniej jednostki, a jedynie wskazuje kierunek użycia Sieci dystansowej (czyli wystrzelenia znacznika Sieci dystansowej) w momencie jej aktywacji.

Aktywacja Sieci dystansowej oznacza wystrzelenie znacznika Sieci dystansowej: połóż znacznik Sieci dystansowej na dowolnej wrogiej jednostce (w tym na Sztabie) leżącej na linii wskazywanej przez sieć Sieciarza dystansowego. Nie musi to być jednostka na sąsiadującym polu, ani pierwsza wroga jednostka w linii. Żeton Sieci dystansowej działa na jednostkę jak zwykła sieć. Sieć dystansowa po wystrzeleniu staje się niezależna od Sieciarza dystansowego (pozostaje na wrogiej jednostce, nawet jeśli Sieciarz zmieni położenie, zginie, itp.).
Na planszy mogą znajdować się jednocześnie maksymalnie 2 znaczniki Sieci dystansowej Iron Gang. Nie można po raz kolejny aktywować Sieci dystansowej, dopóki nie będą dostępne jej znaczniki. Wszystkie znaczniki Sieci dystansowej zostają zdjęte z jednostek na koniec najbliższej Bitwy i stają się znowu dostępne dla gracza. Aktywacja Sieci dystansowej nie jest atakiem (sparaliżowana jednostka nadal może użyć Sieci dystansowej).

Pozostałe Cechy:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.