Ludzie Pustyni

Że niby skoro to pustynia, to jest tu pusto, głucho, jedna wielka strefa śmierci? Dla normalsów – pewnie. Ale to, od czego giną przybysze, miejscowych zmienia w typów nie do zajechania. Uważaj na nich: rdzenni mieszkańcy pustyni, plemiona pustkowi, dzieci skażenia i żaru… Wszystkich tych, którzy ze sztuki przetrwania uczynili sport walki.

Pustynię mają za matkę, inhalują się skażeniem, odludzia zmieniają w hartującą ścieżkę zdrowia. Z byle śmiecia zrobią broń, zbroję, narzędzia, i jeszcze im zostanie parę kilo do oddania w punkcie złomu. Ludzie Pustyni – szukaj wśród nich przewodników, najemników, nawet sojuszników, jeśli zdołasz… Ale nie dopuść do tego, by stali się twoimi wrogami. Na ich terenie to zawsze źle się kończy. Zawsze.

Ludzie Pustyni (Desert Tribes) potrafią ukrywać swoje jednostki, by tworzyć żetony podłoża i korzystać z nich na wiele sposobów. Niektóre jednostki odnoszą dodatkowe korzyści przy ukrywaniu się, gdy inne czerpią siłę z żetonów podłoża. Armia, dzięki czterem żetonom ruchu, jak i dwóm mirażom, posiada ponadprzeciętną umiejętność manipulowania umiejscowieniem jednostek na planszy. Wadą armii jest niewiele kierunków ataków walczących jednostek, słaba wartość ich ataków, brak sieciarzy, słaba obronność sztabu wobec atakujących go wręcz kilku wrogich jednostek.

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.

Sklep NeuroshimaHex.pl

Polecamy:

. .