Posterunek
Ostatnia regularna armia ludzkości, tocząca nieustające boje z Molochem na samych jego granicach. Po kilkudziesięciu latach partyzanckiej wojny opracowała niezliczone i skuteczne metody walki z silniejszym wrogiem. Błyskawiczny atak z zaskoczenia i szybki odwrót to podstawowa taktyka Posterunku. Posterunek nie posiada żadnej stałej lokalizacji, a dowództwo i zaplecze to wciąż przemieszczające się i ukrywające się wędrowne miasto. Dzięki wielu wygranym starciom z maszynami Posterunek dysponuje wysoko rozwiniętą technologią Molocha.
Opis talii:
Zaletą armii Posterunku jest duża ruchliwość i spora ilość żetonów Bitwy, przez co gracz może łatwo wykorzystywać dogodne dla siebie sytuacje i natychmiast zagrywać Bitwę. Również ogromna różnorodność Modułów, w tym działające na jednostki wroga, niejednokrotnie daje przewagę na polu walki.
Wadą armii jest niewielka ilość Żołnierzy i niewielka wytrzymałość jednostek.
Rada taktyczna:
Skuteczną metodą walki jest wystawienie Sztabu Posterunku na środkowych polach i ciągłe jego przemieszczanie za pomocą żetonów Ruchu, by uniemożliwić przeciwnikowi przeprowadzenie ataku. Dopiero w momencie, gdy plansza jest prawie zapełniona, nadchodzi właściwa pora na ucieczkę i otoczenie się własnymi jednostkami.
Cecha specjalna Sztabu:
Sąsiednie jednostki mogą powtórzyć swoją akcję w segmencie Inicjatywy późniejszym o 1. Jeśli jednostka sama z siebie wykonuje dwie akcje, wtedy dodatkowa trzecia akcja nastąpi w trzecim kolejnym segmencie. Jeśli jednostka wykonała swoją normalną akcję w segmencie Inicjatywy 0, w tym przypadku nie może już wykonać dodatkowej akcji.
Żetony w talii:
- Żetony Natychmiastowe:
- Żetony Planszy – Żołnierze:
- Biegacz (x2)
- CKM (x1)
- Komandos (x5)
- Likwidator (x2)
- Pancerz wspomagany (x1)
- Siłacz (x1)
- Żetony Planszy – Moduły: