Doomsday Machine
Doomsday Machine to zautomatyzowana, śmiercionośna pułapka – inteligentny system zabezpieczeń strzegący bazy ukrytej na radioaktywnych pustkowiach. Jego algorytm nakazuje zniszczyć każdego intruza, czy jest to człowiek, mutant, czy też robot Molocha. Cóż może się kryć za tak potężnym systemem obronnym?
Opis talii:
Zaletą Doomsday Machine są moduły dalekiego zasięgu, duża ilość Medyków, a także Pułapka i Mała Bomba, potrafiące odzyskać potrzebne miejsce w sytuacji dominacji przeciwnika na planszy. Największą siłą armii są jednak specjalne jednostki, potrafiące przekierowywać i powielać strzały (Sieciarz Zagłady, Stanowisko Ogniowe i Roztrajacz).
Wadą armii jest niewielka liczba jednostek walczących, ich niezbyt wysoka Inicjatywa, a także trudność w uruchamianiu Bitwy i prawie kompletny brak możliwości poruszania się.
Rada taktyczna:
Dobrą metodą walki jest jak najszybsze podstawienie przy wrogim Sztabie jednostki przekierowującej ataki, przez co nawet mała szczelina w jego obronie pozwoli nam kierować w stronę Sztabu przeciwnika wiele różnych ataków. Dzięki dobrze rozbudowanemu łańcuchowi specjalnych jednostek przekierowujących i powielających ataki Doomsday Machine potrafi zapanować nad polem walki, szczególnie jeśli choć jeden mocno przyspieszony strzelec skieruje do łańcucha swój strzał. Cały czas trzeba pamiętać o dalekim zasięgu naszych modułów (w tym Medyków!), które mogą działać nawet ponad jednostkami przeciwnika oraz o możliwości jednego obrotu dowolnej jednostki w każdej turze.
Cecha specjalna Sztabu:
W każdej turze jedna dowolna własna jednostka może wykonać obrót.
Żetony w talii:
- Żetony Natychmiastowe:
- Bitwa (x4)
- Odepchnięcie (x1)
- Mała Bomba (x1)
- Żetony Planszy – Żołnierze:
- Strzelec Alfa (x2)
- Działko Gaussa (x2)
- Strzelec Gamma (x1)
- Roztrajacz (x2)
- Strzelec Delta (x1)
- Strzelec Omega (x4)
- Sieciarz Zagłady (x2)
- Stanowisko Ogniowe (x2)
- Żetony Planszy – Moduły:
- Pułapka (x1)
- Medyk (x5)
- Oficer (x2)
- Zwiadowca (x2)
- Główny Procesor Bojowy (x2)