Partyzanci

Partyzanci - SztabMówią, że doktor jest ostatnią nadzieją ludzkości. I że nikt nie zna Molocha tak dobrze jak on. Kiedy nie toczy z Molochem walki na umysły, całą swoją energię poświęca na kontrolowanie siatki Partyzantów oraz wymyślanie nowych rodzajów broni i taktyk. Kwatera doktora ukryta jest głęboko pod ziemią, w schronie, a współrzędne są nieznane. Nawet jeśli ktoś ślepym trafem zawędruje w te okolice, nie uzyska dostępu do kompleksu. Strażnicy, działka, miny i pułapki – dziesiątki różnych zabezpieczeń bronią przejścia ludziom i maszynom.


Opis armii:
Główną zaletą armii jest wysoki poziom kontroli planszy poprzez uzbrajanie znaczników Pułapek na niezajętych polach planszy. Pułapki uzbrajane są na kilka niezależnych sposobów. Rozmieszczenie na planszy konkretnych rodzajów Pułapek nie jest znane przeciwnikowi aż do chwili ich aktywacji. Ponadto armia cechuje się dużą wytrzymałością i siłą ataku jednostek oraz żetonem podwójnym Taktyka, który daje wybór dostosowania swoich działań do bieżącej sytuacji na planszy.

Partyzanci - tapeta

Rada taktyczna:
Partyzanci powinni wykorzystać możliwości obrotu Sztabu, tak by ten mógł optymalnie wykorzystać swoją zdolność do uzbrajania Pułapek. Partyzanci powinni uzbroić jak najwięcej Pułapek we wczesnych fazach gry, przejmując w ten sposób kontrolę nad jak największą liczbą pól. W późniejszych fazach uzbrajanie Pułapek jest trudniejsze. Od właściwego rozmieszczenia Pułapek i optymalnego wykorzystania ich efektów zależy powodzenie tej armii.

Rada taktyczna dla przeciwnika:
Plansza szybko zapełni się Pułapkami. Często warto zaryzykować słabszy żeton i położyć go na polu z Pułapką, by zdobyć kluczowe pole. Zwróć uwagę, że większość Pułapek nie ma efektów oddziałujących na żetony Podłoża. Jeżeli zajmiesz puste pola na linii Wyrzutni Pułapek, przeciwnik nie będzie mógł uzbrajać Pułapek.

Nowe reguły: Pułapki.

Cecha specjalna Sztabu: Wyrzutnia Pułapek – raz na turę gracz może położyć zakryty znacznik Pułapki na dowolnym pustym polu planszy znajdującym się w linii prostej od Wyrzutni Pułapek.


Żetony w talii:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.

Polecamy:

. .