Karty Reakcji Łańcuchowej
Ekspedycja Vegas odkrywa ukrytą w dżungli bazę Smarta i powoduje awarię znajdujących się w niej urządzeń. Nagromadzona energia uwalnia się w reakcjach łańcuchowych, w wyniku których walczący zmagają się z szeregiem niezwykłych fenomenów przeczących prawom znanej ludziom fizyki.
Informacje ogólne
Karty Reakcji Łańcuchowej rozszerzają działanie Terminali w grze Neuroshima Hex: Duel. Zapewniają dodatkową możliwość pozyskiwania Energii, a jej wykorzystywanie uruchamia specjalną akcję.
Przygotowanie rozgrywki
Spośród 5 kart reakcji łańcuchowej należy wylosować 2, pozostałe nie wezmą udziału w rozgrywce. Na każdej karcie należy położyć znacznik na pozycji „4” licznika.
Zakup energii
Karty Reakcji Łańcuchowej to dodatkowy sposób na zdobycie Energii (obok zapłacenia żetonem lub Wytrzymałością Sztabu). W swojej turze gracz może zdobyć jeden punkt Energii, przesuwając znacznik na wybranej karcie na wartość o 1 niższą. Gracz może w jednej turze zdobyć Energię na jeden, dwa, lub wszystkie trzy sposoby. Zdobycie Energii kończy turę gracza.
Akcja specjalna
Za każdym razem, gdy po zdobyciu punktu Energii znacznik powinien zostać przesunięty z pozycji 1 do 0, uruchamia się akcja specjalna danej karty. Akcje specjalne rozpatruje się po zakończeniu tury gracza, a przed rozpoczęciem tury następnego. Akcje działają na wszystkie jednostki zgodnie z opisem poszczególnych akcji, a nie wyłącznie na jednostki gracza, który akcję uruchomił. Akcje nie działają jednak na Sztaby. Po rozpatrzeniu akcji znacznik wraca na pozycję „4”. Gracze mogą dalej zdobywać Energię z tej karty.
Karty
Opis dostępnych kart.