Podsumowanie Dnia Molocha 2023
Wczorajszą, trzecią rocznicę Dnia Molocha świętowaliśmy z wydawnictwem Portal Games na ich kanale YouTube – był wstęp z Ignacym Trzewiczkiem, pokaz rozgrywki Gildią Kupców, przegląd historycznych armii fanowskich, a także konkurs oraz aukcja charytatywna.

We wstępie z Ignacym dowiedzieliśmy się o kilku ciekawych rzeczach:
- Produkcja planszetek armii z edycji Roku Molocha dla nowszych dodatków jest nieopłacalna, bo kosztowałyby one około 20-30 złotych za jedną.
- Być może pojawią się nowe zeszyty Neuroshimy RPG, ale nie jest to pewne. Za kilka tygodni natomiast wyjdzie reedycja dodatku o zaktualizowanym tytule Prawo i Ołów.
- Prace nad Resurgence nadal trwają, głównie nad adaptacją fabuły, żeby dobrze umiejscowić Europę, Rosję, i Moskwę w świecie Neuroshimy – gra pojawi się dopiero w przyszłym roku.
- Partyzanci pojawią się niedługo, najprawdopodobniej w przyszłym miesiącu.
- Niedługo ruszą także beta-testy Neuroshimy Hex na PC (przez Steam).
Następnie Ignacy Trzewiczek rozegrał pokazowy pojedynek między Gildią Kupców a Molochem, którym grał Jan Maurycy Święcicki, Project Manager w Portal Games odpowiadający za rozwój Neuroshimy Hex.
Trzeci punkt programu poprowadził nasz własny Michał Herda aka Michallus, autor Mephisto. Opowiadał o prehistorycznych armiach fanowskich oraz ich ciekawych, unikalnych cechach i mechanikach: było Doomsday Machine w wersji 1.0, pierwsze wersje Sand Runners, Gildia Gladiatorów, Rój, Teksas, Bractwo Krzyża z wieloma nowymi rozwiązaniami, Salt Lake City, Missisipi, Bestie, Indianie, Federacja Apallachów, oraz Stalowa Policja.
Na koniec odbył się konkurs – quiz z nagrodami, oraz licytacja na cele charytatywne poprowadzone przez Jana oraz Rafała Szymę.
Pingback: Oficjalna premiera Gildii Kupców • NeuroshimaHex.pl
Pingback: Czy pieniądze rzeczywiście rządzą światem? Recenzja Gildii Kupców • NeuroshimaHex.pl