Bestie

Bestie - SztabTo co zwykło się nazywać cudami natury przepadło. Nuklearne zimy i głód przetrwały tylko jednostki potrafiące dostosować się do tych wyzywających warunków. Z pomocą Laboratoriów Molocha mutacje zaszły dziesiątki razy szybciej, tworząc mordercze Bestie panoszące się na ruinach ówczesnej cywilizacji. Bestie nie tworzą drużyn, zależy im tylko na własnym kawałku terytorium, o który zawalczą z każdym kto przekroczy jego progi.


Opis armii:
Bestie to bardzo agresywna armia, skupiająca się na kontroli wielu pól na planszy – jednak z uwagi na atakowanie swoich własnych jednostek, jest to obosieczna broń. Pilnuj terenów łowieckich swoich Bestii, bo po zajęciu zbyt wielu pól mogą zacząć się wzajemnie atakować. Frakcja posiada najwyższą wśród pozostałych armii Inicjatywę – jednostkę z Inicjatywą 4 oraz Sztab o Inicjatywie 1. Bardzo ważną częścią armii jest zestaw Modułów, pozwalający dostosowywać armię do potrzeb walki z przeciwnikiem posiadającym odporne, czy szybkie jednostki.

Bestie

Rada taktyczna:
Podczas przygotowania możesz wystawić Sztab w rogu i zasłonić się Cerberem, pozostawiając jedynie 2 wolne pola narażone na atak, bądź jeżeli jesteś drugim graczem wystawiającym Sztab, możesz wystawić Sztab tak, aby Cerber od samego początku gry atakował Sztab przeciwnika. Cecha ataku Friendly Fire pozwala na tworzenie łańcuchów z jednostkami z Agonią, pozwalającymi szybko eliminować bardziej oddalone cele.

Przygotowanie do gry:
Talia Bestii zawiera 36 żetonów (nie posiada zapasowego, pustego żetonu). Podczas przygotowania odłóż na bok dwustronne żetony: Sztab oraz Cerbera, a następnie pomieszaj pozostałe żetony i utwórz z nich stos.

Nowe reguły:


Cecha specjalna Sztabu:
Siedlisko. Podczas rozpoczęcia gry, po wyłożeniu na planszy swojego Sztabu, wyłóż także żeton Cerbera, tak, aby z nim sąsiadował.
Uwaga: Zwróć uwagę, że Sztab Bestii ma Inicjatywę 1!


Żetony w talii:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.

Polecamy:

.