Taktyka Smarta

Niektórzy ludzie widzieli w maszynach sposób na ograniczenie zagrożenia ze strony Neodżungli, a inni widzieli w Neodżungli sprzymierzeńca w walce z maszynami. Nikt nie spodziewał się, że te dwie siły mogą stać się przerażającą jednością. Południowa część Molocha została przez ludzi odcięta od reszty przez i zadomowiła się na dobre w wiecznie zielonych lasach. W ten sposób powstał Smart, który tworzy przedziwne istoty będące syntezą organizmów i maszyn. One nie są w żadnym razie zwykłymi cyborgami, będącymi prostym złączeniem istoty żywej i maszyny, lecz są tworzone od podstaw jako hybrydy, oparte na biokomponentach. Smart działa niezależnie od Molocha, a nawet walczy z nim, ale również każdego dnia z powodu Smarta ludzie giną lub znikają w niewyjaśnionych okolicznościach…

 

W tym miejscu będą znajdować się porady taktyczne dotyczące Smarta:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.