Prezes odpowiada na pytania społeczności Hexa!

Napisał w kategorii Mobile, Neuroshima Hex 3.0, Wydawnictwo Portal dnia 18 maja 2019 o godz. 14:20.

Możliwe, że pamiętacie naszą wcześniejszą inicjatywę na Discordzie odnośnie zadania serii pytań Prezesowi. Wczoraj w ramach programu PlanszówkiTV Ignacy Trzewiczek odpowiedział mniej lub bardziej szczegółowo na wszystkie pytania nurtujące społeczność Neuroshimy Hex.

Dokładny miesiąc dodruku Doomsday Machine, oraz czy będzie to wersja pudełkowa, czy klasyczna w worku strunowym?
Odpowiedź była wymijająca – nadal nie znamy terminu dodruku ale wiemy, że Doomsday Machine będzie w dotychczasowej wersji w worku strunowym. Posiadający już tę limitowaną armię nie muszą się więc martwić, że w tym dodruku będzie coś, czego nie mają.

Czy planowane jest dodanie Monolitów do Hexa?
O dziwo Prezes mimo wcześniejszych zapewnień o nie wprowadzaniu Monolitów do Hexa powiedział, że zostaną dodane w limitowanym nakładzie do ich sklepiku.

Czy Portal planuje nowe promki jak Orbital, czy jest on ostatnim takim dodatkiem? Może konkurs na projekt?
O dziwo bardzo pozytywnie została przyjęta propozycja konkursu na promkę. Obecnie Michał Oracz nie wymyślił żadnej nowej wiec nic na składzie nie mają. Przy okazji dowiedzieliśmy się, że puste hexy również trafią do sprzedaży.

Na kiedy planowana jest premiera Big Boxa do Hexa i jaka będzie jego zawartość?
Jak będzie dobre przyjęcie pudeł do Osadników i Robinsona, to trzecia w kolejce jest Neuroshima Hex. Chcą to zrobić, ale wszystko zależy od sprzedaży. Co do zawartości: prawdopodobnie będzie plastikowy insert.

Czy będą następne Hexogłówki do każdej armii? Jeśli tak, to kiedy? Jeśli nie, to czy rozważaliście to jako dodatkowy materiał do gry mobilnej?
Hexogłówki Iron Gangu nie sprzedały się za dobrze (niewiele osób chce grać w Hexa solo), wiec prawdopodobnie nie będzie ich już więcej. Co prawda tworzone są do nadchodzących Sand Runners, ale tylko kilka i jedynie na stronę www jako materiał promocyjny.

Czy rozważana jest już kolejna armia po Sand Runners? Jaka?
Nie, nie ma jeszcze takich planów.

Czy będą żetony wymienne (jak Hak dla Iron Gang dodawany do ich Hexogłówek) do innych armii?
Jak nie będzie nowych Hexogłówek, to nie będzie takich żetonów. (Tak ode mnie osobiście: jeśli ktoś by na konkursie na promkę proponował żeton wymienny, to kto wie…)

Czy będzie możliwe uzyskanie instrukcji do wszystkich armii w formie takiej, jakie mają 4 standardowe (na usztywnionym kartonie)?
Nie, bo to się nie opłaca.

Czy wersja mobilna Hexa będzie wydana w formie aktualizacji do istniejącej apki, czy jako osobna aplikacja wymagająca ponownego zakupu?
Będzie to aktualizacja do istniejącej już aplikacji, więc nie musicie się obawiać o dodatkowe koszta. Prezes podkreślił, że każdy, kto ma aplikację Neuroshima Hex, dostanie to za darmo.

Komentarze:

  • MOSDEF66

    Thank you for these news. :-)
    This kind of news is what separates the polish NS Hex community from the rest of the world: you guys get REAL news, while the rest of us is subject to an endless/mindless sales pitch through facebook, Twitter, YouTube, etc. Ignacy T loves cookies – how cute & interesting. All the interesting stuff about the history & background of the Neuroshima universe, what’s in the loop for the future, etc – not a word. Questions & Answers? Forget about it.

    Btw – about the mobile game: there was a ton of questions I would have liked to ask. I feel you gyus are letting Ignacy „The Eel” Trzewiczek off the hook to easy. :-D
    I’d be happy to provide you with some ‚painful’ ones, should a Q&A session like this happen again.
    /Mikael

  • MirSan

    Ja bym chciał znaczniki do zaznaczania inicjatyw tak jak to jest w Monolith to byłby totalny sztos ^^

  • Mikael – can you send them to me? Email kontakt @ this domain, we’ll see what we can do.

  • Keran

    A jakby zetony wymienne zaproponować jako zestaw po jednym do każdej armii jako dodatek? Jako kolekcjoner kłuje mnie w oczy ich brak niestety

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.