Gruszka

GruszkaGruszką należy zastąpić Sztab jednego z graczy. Ów gracz na początku każdej swojej tury po dobraniu żetonów może wybrać jaką dodatkową zdolność do początku kolejnej jego tury będzie posiadała Gruszka.

Opis Gruszki

Zdolność podstawowa zostaje (z wyjątkiem Inicjatywy oraz zdolności oznaczonych na poszczególnych ściankach). Wyboru należy dokonać ze zdolności Sztabów armii niewykorzystywanych w danej rozgrywce a posiadanych przez gracza spośród uniwersalnych zdolności (dodatkowa Inicjatywa, wyższa Inicjatywa, zwiększenie siły Ciosu, zwiększenie siły Strzału, dodatkowa Wytrzymałość, Obrót, Ruch, czy Odepchnięcie). Należy położyć Sztab przedstawiający daną cechę obok planszy.

banner-gruszka

Druga wersja

Jest to druga wersja Gruszki – oryginalnie The Pear w 2015 roku była rozdawana członkom Shut Up and Sit Down Gold Club w ramach ich kampanii na Kickstarterze.

Dostępność

Żeton Gruszki rozdawany był podczas finału ostatnich Mistrzostw Polski 2019 w Neuroshimę Hex 3.0, który odbył się podczas PortalConu 12.

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.