Więcej informacji o Bestiach
Nowy dodatek armijny Bestie został zapowiedziany podczas PortalConu kilka dni temu. Znamy już orientacyjną datę premiery, a teraz czas na przyjrzenie się dokładniej samej armii.
Bestie to już 20. frakcja do bestsellerowej planszówki w uniwersum postapokaliptycznej Ameryki: Neuroshimy Hex! Nowy dodatek stanowi przekrój przez całą faunę, dostosowaną do tego świata: zniszczonego przez radiację i żelastwo. Bestie nie współpracują, ich jedynym celem jest ochrona własnego terytorium. Nie szczędzą nikogo, także swoich. W tym rozszerzeniu występuje mechanika friendly fire. Bratobójczy ogień może przynieść klęskę także bestiom, bo ich dzikość i zażartość jest praktycznie niepowstrzymana. Część jednostek posiada specjalną inicjatywę atakowania w momencie śmierci. Bestie nie poddają się do końca i potrafią użreć nawet wtedy, gdy już witają się z kostuchą. Sztab Bestii jako jedyny posiada wyższą inicjatywę niż pozostałe armie, a do tego jest wystawiany na planszę wraz z dodatkową jednostką – obosieczną bronią. To najbardziej zabójcza paszcza wśród bestii. Potrafi niszczyć jednostki przy Sztabie, ale uwaga! W swojej furii może zranić również własny Sztab.
Jak widać po opisie to kolejna armia, która wprowadza interesujące nowości: przede wszystkim zadawanie obrażeń własnym jednostkom, w tym swojemu Sztabowi. Ten natomiast wyłamie się ze schematu i będzie miał wyższą niż pozostałe Inicjatywę (nie licząc rewersu Sand Runners), i będzie wystawiany z towarzyszącą mu jednostką. Bestie będą mogły zadawać obrażenia także poza Bitwą, chwilę przed swoją śmiercią.
Po prawdzie to i sztab Sand Runners wyższą inicjatywe może mieć
@Polo Faktycznie, druga strona Sand Runners ma 2 Inicjatywę – dzięki za zwrócenie uwagi.
Najlepiej sieka sztab Neodzungli gdy masz wszystkie symbioty w macierzy :D
3ini 4 obrazenia