Poezja po-bitewna

Napisał w kategorii Ciekawostki, Fani dnia 22 lutego 2024 o godz. 10:22.

Dziś będzie lekko i przyjemnie – omówimy fraszkę opowiadającą o kolejności wykonywania po-bitewnych czynności.

Autorem jest Jakub Cz, natomiast powyższą grafikę wykonał Rafał Szyma. Jeśli potrzebujecie samego tekstu (z linkami do instrukcji), to proszę bardzo:

Dziurą wciągnij wroga swego,
Potem sępem lot na niego.
Burzy się nie lękaj wcale, (piaskowej)
z Piratami dryfuj w szkwale.
Żeton weź z inkubatora, (Mephisto)
w miejsce ranek wstaw potwora”. (ożywianie zombie)

Oryginalny wątek (sprzed kilku miesięcy) znajdziecie na naszej grupie na Facebooku. Wrzucamy o tym newsa właśnie teraz, bo ostatnio zaczęło się pojawiać sporo pytań związanych z kolejnością po bitwie (głównie na naszym Discordzie), więc warto sobie to przypomnieć. I co, da się zapamiętać?

Komentarze:

  • Bosko

    ,,Lepszy Smart niż Moloch”

    Smart to nie fart
    Wystawiam ten transport
    Moloch może robi fort
    Jednak moi to są sport
    Masz tylko jeden ruch
    Tu wchodzi pełno much
    Gauss robi tobie buch
    Nie jesteś taki zuch
    Może i masz bombę
    Łapiesz szybko w trąbe
    Będę dla ciebie wredus
    Terror dostał twój klaun
    Korzystam z Golema MK3
    Twoja baza dostała tu za 3
    Bio-droida jeszcza mam
    I zaraz tu wygram

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.

Polecamy:

. .