Burza Piaskowa

Żetony natychmiastowe - Burza PiaskowaBurza Piaskowa – zagraj ten żeton na dowolne pole planszy (nawet jeżeli jest zajęte), a następnie rozpocznij Bitwę. W trakcie Bitwy to pole nie będzie brało udziału w Bitwie, dodatkowo blokując linię strzału. Po rozpatrzeniu Bitwy żeton Burzy Piaskowej jest odrzucany z planszy.

Burza Piaskowa jest specjalną odmianą żetonu Bitwy – standardowo podlega wszystkim zasadom jej zagrania (jej zagranie kończy turę, nie można jej zagrać po tym jak którykolwiek z graczy dociągnął już ostatni żeton, itp.), jednak przed samym rozpoczęciem Bitwy jest kładziona na dowolny żeton (zarówno własny jak i przeciwnika, w tym również Sztab czy Żeton Podłoża) lub puste pole. To pole jest traktowane jakby nie brało udziału w Bitwie. To znaczy, że znajdująca się na nim jednostka lub żeton podłoża nie zadaje oraz nie otrzymuje ran, nie może wykonywać żadnych akcji, ani zapewniać bonusów. Dodatkowo to pole blokuje linię strzału, czyli wszelkie ataki strzeleckie (w tym te o cechach Moździerz, Strzał Snajperski, Gauss, Wyrzutnia Rakiet czy Shotgun). Po Bitwie usuń żeton Burzy Piaskowej z pola, na którym się znajduje.

Występowanie żetonu w armiach:


Pozostałe żetony natychmiastowe:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.