Minidodatek: Karty Reakcji Łańcuchowej

Napisał w kategorii Dodatki dnia 25 listopada 2014 o godz. 11:31.

Kontynuujemy wątek uzupełniania opisów dodatków do Neuroshimy Hex wydanych na przestrzeni ostatnich lat. Po niedawnych minidodatkach do Hexa 3.0 w postaci Assassina, Mad Bombera, Bazy Transportowej i Kart Taktycznych, oraz nieco starszym Stanowisku Artyleryjskim Grom z Babela 13 czas na powrót do dodatku Duel: oto Karty Reakcji Łańcuchowej.

karty-reakcji-lancuchowej

„Ekspedycja Vegas odkrywa ukrytą w dżungli bazę Smarta i powoduje awarię znajdujących się w niej urządzeń. Nagromadzona energia uwalnia się w reakcjach łańcuchowych, w wyniku których walczący zmagają się z szeregiem niezwykłych fenomenów przeczących prawom znanej ludziom fizyki.”

Karty Reakcji Łańcuchowej rozszerzają działanie Terminali w dodatku Duel. Zapewniają dodatkową możliwość pozyskiwania Energii, a jej wykorzystywanie uruchamia specjalną akcję. Dostępnych jest 5 różnych kart: Wskrzeszenie, Porażenie, Ogłuszenie, Starcie i Obroty.

Ktoś z Was miał okazję nimi zagrać, czy ten dodatek został już całkowicie zapomniany?

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.