Mad Bomber

Mad BomberMad Bomber to grasujący na kalifornijskich pustkowiach zmutowany nomad-terrorysta. Gdziekolwiek się pojawi i jest tam cokolwiek wartego wysadzenia, zaraz powietrzem wstrząsa huk eksplozji, a błyskawicznie regenerujące się ciało szaleńca zostaje odrzucone na kilkadziesiąt metrów, gdyż lubi on przebywać w strefie wybuchu do samego końca. Najzabawniej jest, gdy ta obwieszona bombami kreatura zaplącze się przypadkiem w pobliże toczącej się walki – wtedy walczący powinni się lepiej zastanowić, kto tu jest wrogiem numer jeden.

Typ Żetonu

Żeton niczyj – nie należy do żadnej frakcji i traktowany jest przez wszystkich graczy jak żeton przeciwnika: blokuje linię strzału, nie można go poruszyć za pomocą własnego żetonu Ruchu ani podłączać do niego swoich Modułów, rani każdy cel w swoim zasięgu i vice versa, można go odpychać, sieciować, przejmować itd.

Wprowadzany kosztem 1 żetonu z dociągu – na początku gry żeton leży obok planszy i czeka na wprowadzenie do gry przez któregokolwiek gracza. Aby wprowadzić go do gry, gracz musi odrzucić dodatkowo 1 żeton ze swojego dociągu trzech żetonów. Gracz kładzie żeton niczyj na dowolne puste pole planszy.

Po wyeliminowaniu żeton ten kładziony jest ponownie obok planszy i ponownie dowolny gracz może wprowadzić go do gry kosztem 1 żetonu dociągu.

banner-madbomber

Opis Mad Bombera

Pułapka – dowolny atak w dowolną ściankę Mad Bombera sprawia, że Mad Bomber eksploduje, zadając po 1 ranie każdej sąsiadującej jednostce, w tym Sztabom. Po eksplodowaniu Mad Bomber jest ściągany z planszy.

Dostępność

Mad Bombera II (edycja 3.0) można kupić w sklepiku Portalu za 5 PLN.

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.