Karty Taktyczne

karty-taktyczne

Każdy gracz zaczyna grę z identycznym zestawem trzech kart taktycznych. Gracz może podczas gry używać kart zgodnie z ich opisem na awersie. Gracz może w jednej turze użyć dowolnej liczby kart. Podstawowy zestaw dwóch kompletów kart taktycznych umożliwia ich użycie w grze dla dwóch graczy.

Karty Taktyczne - Rewers CzerwonyKarty Taktyczne - Rewers Zielony

Karty Taktyczne - Medyk

Medyk

W dowolnym momencie gry, gdy dowolna twoja jednostka otrzymuje rany, możesz użyć karty Medyka. Jednostka ta traktowana jest w tym momencie tak, jakby był do niej podłączony moduł Medyka. Po użyciu karta Medyka jest odrzucana z gry.

Karty Taktyczne - Taktyka

Taktyka

W dowolnym momencie swojej tury możesz użyć karty Taktyki, wybierając jedno działanie spośród trzech możliwych: Ruch, Bitwa, Odepchnięcie. Karta zastępuje odpowiedni żeton natychmiastowy. Po użyciu karta Taktyki jest odrzucana z gry.

Karty Taktyczne - Baza

Baza

W dowolnej turze podczas swojego dociągu żetonów możesz zamiast obowiązkowego odrzucenia jednego z dociąganych żetonów położyć go na kartę Bazy. Na karcie Bazy może leżeć tylko jeden żeton. W dowolnym z kolejnych swoich dociągów możesz dobrać ten żeton zamiast jednego z losowo dociąganych żetonów, po czym musisz odrzucić z gry kartę Bazy.

Dostępność

Karty Taktyki można kupić w sklepiku Portalu za 5 PLN.

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.