Baza Transportowa

Baza Transportowa

Baza Transportowa

Składowisko porzuconych pojazdów, cysterny pełne paliwa – czy można chcieć czegoś więcej?

Typ Żetonu

Żeton wspólny – należy jednocześnie do każdej frakcji i traktowany jest przez wszystkich graczy jak własny żeton: nie blokuje linii strzału, można go poruszyć za pomocą własnego żetonu Ruchu, można podłączać do niego własne Moduły, nie można go zranić (chyba że za pomocą Bomby, która rani również własne jednostki), nie można go odepchnąć, zasieciować, przejmować itd.

Jeśli zostanie zniszczona, Baza Transportowa odpada z gry.

Wystawiany na planszę na początku gry – na początku gry, jeszcze przed wystawieniem Sztabów, żeton kładziony jest na dowolne pole planszy z wyjątkiem pól krawędzi i pola środkowego.

banner-bazatransportowa

Opis Bazy Transportowej

Baza Transportowa to wspólny dla wszystkich graczy moduł. Każda połączona z Bazą Transportową jednostka może wykonać dodatkowy ruch i/lub obrót w identyczny sposób jakby posiadała cechę Mobilność. Jednostka może wykonywać nawet taki ruch, po którym już nie będzie sąsiadowała z Bazą Transportową. Baza Transportowa nie może poruszyć samą siebie.

Dostępność

Baza Transportowa była rozdawana uczestnikom podczas turniejów Neuroshimy Hex w wakacje 2014 i nie jest dostępna w normalnej sprzedaży.

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.