Sytość

Znaczniki Sytości – można je kłaść na jednostkach Troglodytów po Skanibalizowaniu danej własnej jednostki. Pula znaczników Sytości jest ograniczona przez fizyczną liczbę komponentów.

Jednostki Troglodytów mogą Skanibalizować własną jednostkę i otrzymać znacznik Mniejszej Sytości, chyba, że sytuacja umożliwia im otrzymanie Większej Sytości (znajdują się obok własnego Sztabu, posiadają cechę Krwiożerczość, itp).


  • Znaczniki Mniejszej Sytości:
    • Troglodyci - Mniejsza Sytość: PłucaPłuca (x3): zwiększa o 1 Inicjatywę.
    • Troglodyci - Mniejsza Sytość: PazuryPazury (x3): zwiększa o 1 siłę Ciosu.
  • Znaczniki Większej Sytości:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.