Troglodyci

Troglodyci - SztabTroglodyci Po wojnie zimy stały się nieludzko mroźne. Bardzo trudno przetrwać zimę i pozostać człowiekiem. Wielu ludzi, którzy pozostali na północy musiało się przystosować do surowych warunków. W iglastych lasach Kanady, w tundrze i na lodowcu niewiele jest jadalnych roślin, a Moloch skaził i pozabijał zwierzęta. Ludzie, którzy tam przetrwali stali się kanibalami. Zjadanie osobników własnej rasy doprowadziło do degradacji tej społeczności. Cofnięte czoła, zapadnięte w czaszkę oczy, rozwinięta muskulatura, tak obecnie wygląda ludność północy. Atakują używając gołych pięści oraz najbardziej prymitywnych broni – drewnianych konarów, maczug owiniętych w drut kolczasty, kości i zardzewiałych kluczy francuskich. Troglodyci przychodzą każdej zimy, kiedy spadnie śnieg a lód zetnie wodę. Dla nich zima to naturalne środowisko.


Opis armii:
TBD

Rada taktyczna:
TBD

Nowe reguły:

  • Pożeranie. Raz na turę gracz Troglodytów może Pożreć – wybiera jednostkę z cechą Kanibalizm, aby usunąć z planszy własną sąsiadującą jednostkę i położyć na wybranej jednostce znacznik Sytości. Jednostka może położyć na sobie jedynie znacznik Mniejszej Sytości, chyba że efekt gry pozwala jej również wybrać ze znaczników Większej Sytości.
  • Miotacz. Strzelec z cechą Miotacz trafia tylko i wyłącznie jednostkę oddaloną o jedno pole wskazaną przez wierzchołek ataku (niezależnie od tego czy pomiędzy nim a celem znajdują się jakiekolwiek jednostki). Wierzchołek Pancerza chroni przed strzałem Miotacza.
  • Zamrożenie. Działa na wrogie Moduły. Dopóki wrogi Moduł jest połączony z Zamrożeniem tak długo Moduł ten nie zapewnia bonusów, ani obciążeń (tj. Dywersant czy Strefa).
  • Krwiożerczość. Jednostki z cechą Krwiożerczość, gdy Pożerają lub są Pożerane, pozwalają na położenie znacznika Większej Sytości (wciąż gracz może wybrać Mniejszą Sytość).

Cecha specjalna Sztabu:
Smakosz. Jednostki sąsiadujące ze Sztabem mogą położyć na sobie znacznik Większej Sytości, gdy Pożerają (wciąż gracz może wybrać Mniejszą Sytość).


Żetony w talii:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.