Przyciągnięcie

PrzyciągnięcieDowolna własna jednostka (w tym Sztab) przyciąga jedną z oddalonych o 1 pole wrogich jednostek, tak aby znalazła się ona w bezpośrednim sąsiedztwie przyciągającego. Przyciągana jednostka może poruszyć się tylko o jedno pole. Jeśli do wyboru jest kilka możliwych pól, na które wróg może zostać przyciągnięty, to przyciągany decyduje, na które z nich zostanie przyciągnięty. Gracz kierujący przyciąganą jednostką może dowolnie obrócić ją podczas tego ruchu. Zasieciowane jednostki nie mogą przyciągać jednostek wroga. Zasieciowane jednostki wroga nie mogą być przyciągane.

Występowanie żetonu w armiach:


Pozostałe żetony natychmiastowe:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.

Polecamy:

.