Opis armii Uranopolis
Nasza recenzja Uranopolis zbliża się wielkimi krokami, natomiast dziś w Wasze ręce oddaję opis tej armii, czyli informacje objaśniające wszystkie żetony i ich unikalne właściwości jak Wyburzenie, Promień, Transformator Gaussa czy Odpady.
Promujemy Neuroshimę Hex w wersji 3.0, więc w takiej wersji pojawiły się żetony w opisie armii Uranopolis, choć jeszcze do niedawna trzymaliśmy się mocno 2.5. Kilka dni temu strona nieco się odświeżyła (logo z adresem www, grafiki żetonów w 3.0), a kolejne armie wydane do tej pory doczekają się swojej aktualizacji z 2.5 do 3.0 w Zasadach.
Jeśli uda mi się jakoś sensownie rozwiązać kwestię posiadania jednocześnie grafik 2.5 oraz 3.0 i tylko przełączania się między nimi na podstronach poszczególnych armii, to na pewno spróbuję to zaimplementować. Mimo upływającego czasu od premiery Hexa w wersji 3.0 nadal chcemy wspierać fanów wersji 2.5 na tyle, na ile to możliwe.
Jak Wam się podoba nowa armia? Graliście już? Jak wrażenia?
Graliśmy. Całkiem świetna armia. Najgorzej jest jak na samym początku zostanie zasieciowana. To poważnie utrudnia początek gry. Ale tak to bardzo przyjemnie się gra, dużo nowości i tricków.
Mam tylko 1 pytanie: co się dzieje jeżeli strzelec atakuje jednostkę w pancerz obok odpadów. Wydaje mi się, że nic bo pancerz zmniejsza siłę strzałów (o sile 1) do zera, czyli podwojenie podatności nic tu nie daje. Mam racje?
Zgadza się, nic się nie dzieje – odpady zwiększają tylko obrażenia, a jeśli pancerz odbija strzał, to obrażeń nie ma, więc nie ma czego zwiększać.
Mam pewne pytanie:wydaje mi sie oczywiste, ze Buldozer moze odepchnac tylko bedac zasilany, ale w instrukcji uzyte jest wyrazenie: „w kazdym momencie”. Cos przeoczylem albo cos? (Fabularnie wyglada to na grafice tak jakby odpychal tymi wielkimi kolcami, a do tego nie potrzeba zasilania, wiec… :p )
Wydaje mi się że nie odpycha, ponieważ w instrukcji jest napisane, że jednostki bez zasilania należy traktować jak zasieciowane i ja się tego trzymam;)
Zgadza się – odepchnięcie jest właściwością aktywną, coś jak strzał, i do działania potrzebuje zasilania. To właściwości pasywne takie jak pancerz są uwzględniane nawet w przypadku braku zasilania. W instrukcji jest wyszczególnione, że jednostka bez zasilania traktowana jest jak zasieciowana i między innymi nie może odpychać.
Nie. Przy „nowych zasadach – zasilanie” jest napisane ze jednostka z zetonem „brak zasilania” jest traktowana jak zasieciowana – a chocby zasieciowany Odpychacz z NY nie moze wykorzystac swojej cechy :)
Odpycha „kolcami”? Serio? :P
czy atak wyburzacza jest atakiem wręcz i może otrzymać do niego bonus?
Nie, jest to atak specjalny.