Opis armii Bestie
Najnowszy dodatek armijny do Neuroshimy Hex 3.0 o nazwie Bestie zadebiutował 5 września, czyli dokładnie w rocznicę Dnia Molocha – opis armii jest już dostępny na naszej stronie.
Nowy dodatek stanowi przekrój przez całą faunę, dostosowaną do tego świata: zniszczonego przez radiację i żelastwo. Bestie nie współpracują, ich jedynym celem jest ochrona własnego terytorium. Nie szczędzą nikogo, także swoich.
Armia Bestii wprowadza szereg nowości: Friendly Fire zadaje rany tak wrogim, jak i swoim jednostkom, a Agonia jest specjalną inicjatywą wywołującą atak danej jednostki w momencie jej śmierci.
Sztab Bestii ma wyższą od pozostałych Sztabów inicjatywę wynoszącą 1. Dodatkowo jest wystawiany zawsze z towarzyszącą jej jednostką – Cerberem. Warto również zwrócić uwagę na Alfę, która to jednostka ma inicjatywę 4, czy Sępa, który nie dość, że Lata, czyli nie można go zranić atakiem wręcz, to jeszcze będąc Padlinożercą po Bitwie jest w stanie przenieść się na dowolne wolne pole planszy. Do tego dochodzą żetony natychmiastowe Polowanie i Przyciąganie.
Armia na pierwszy rzut oka wydaje się całkiem mocną, i minie pewnie trochę czasu, nim wielu nauczy się grać przeciwko niej, ale znając ostatnich kilka dodatków armijnych jet to zapewne tylko kwestia czasu.
Bestie są do kupienia w sklepie Portalu, gdzie nadal dostępne są w promocji – 26,25 PLN (zamiast 35).
Pingback: Galeria Bestii • NeuroshimaHex.pl