Aftermath Prima Aprilisowym żartem
Wczorajszy news o pracach Enclave Games nad grą Neuroshima Hex Aftermath był jedynie żartem z okazji pierwszego kwietnia. Trochę osób dało się nabrać, choć byli i tacy, którzy dosyć szybko zorientowali się w przygotowanym żarcie.
Co ciekawe, jako założyciel Enclave Games oraz NeuroshimaHex.pl nie miałem najmniejszego problemu ze spreparowaniem wpisu na blogu Enclave Games dnia 31 marca będącego podstawą wiadomości na NeuroshimaHex.pl dnia 1 kwietnia, czym podtrzymywałem niepewność. Nawet taka dbałość o szczegóły nie była wystarczająca, bo „wpis” na blogu Enclave był wstawiony ręcznie i nie był dostępny z poziomu strony głównej ani bloga, co zostało w pewnym momencie wypomniane. Na szczęście dla całej zabawy Ewa (na szybko) przygotowała realistyczną okładkę wymyślonej gry na PC, co znacznie pomogło uwiarygodnić przekaz.
Wiele osób czeka na grę tego pokroju, więc postanowiłem z premedytacją podjąć taki, a nie inny temat. Wydawnictwo Portal podchwyciło ten dowcip i „nieoficjalnie potwierdziło” nasze wieści na Twitterze, co również cieszy:
@neuroshimahexpl ekskluzywnie ogłasza, nieoficjalnie potwierdzamy. Oficjalnie już wkrótce: http://t.co/EwC1GPYi91
— Portal Games PL (@Portal_pl) April 1, 2015
Żarty żartami, ale temat modeli 3D zainspirował Łukasza Kosmoskiego, który na szybko przygotował poniższy render Działka Gaussa Molocha:
Wracając do Enclave Games – zajmuję się tam prostymi, mobilnymi grami HTML5 i szczerze mówiąc od ładnych kilku lat chodzi mi po głowie projekt gry opartej o Neuroshimę Hex, ale wszystko rozbija się o brak czasu. Znam co najmniej kilka innych osób, które także mają w planach projekty mniej lub bardziej związane z Hexem, ale z różnych przyczyn ich nie realizują, lub nie są w stanie dokończyć. Już na poważnie życzę sobie i Wam wytrwałości oraz czasu, a fanom Hexa – gier i dodatków na miarę oczekiwań.
To działo Gaussa wygląda świetnie!:)
Ale Aftermach było zbyt piękne, by było prawdziwe :-(
Może kiedyś się tego doczekamy ;]