iPhone

Neuroshima Hex na iPhone to aplikacja stworzona przez studio Big Daddy’s Creations przy merytorycznym wsparciu Wydawnictwa Portal, które stworzyło oryginalną, papierową wersję Hexa. W skład Big Daddy’s Creations wchodzą: Marek Pańczyk oraz Łukasz Łazarecki. Wzięli świetną, wciągającą grę planszową i przenieśli ją na urządzenia mobilne. Efekt był niesamowity – gra nie dość, że nie straciła nic na przenosinach, to jeszcze zyskała!

Adaptacja gry planszowej na telefony komórkowe byłą ryzykowna, ale w przypadku Hexa wyszła mu na zdrowie. Dzięki ekranowi dotykowemu iPhone’a gra sprawia samą przyjemność: przeciąganie czy obracanie żetonami wykonuje się bardzo naturalnie. Można odnieść wrażenie, że ma się pod palcami prawdziwe żetony.

Autorzy Hexa zdążyli już wydać poprawioną wersję 1.10, w której znalazło się mnóstwo usprawnień skierowanych do początkujących graczy, a także związanych ze sztuczną inteligencją, która teraz jest jeszcze bardziej wymagającym przeciwnikiem.

Jeśli nie jesteś pewien, czy chcesz kupić od razu pełną wersję aplikacji, możesz skorzystać z Neuroshimy Hex Lite – darmowej wersji demonstracyjnej, w której bez problemu rozegrasz pojedynek między dwoma armiami razem ze sztuczną inteligencją.

Warto pamiętać o tym, iż wutorzy obiecali wprowadzić pozostałe armie z dodatków, zająć się wsparciem dla Retina Display (wyświetlaczy iPhone 4), przygotować specjalną wersję aplikacji dedykowaną iPadowi (tabletowi firmy Apple), a także skupić się na przygotowaniu wersji multiplayer, która będzie korzystać z Game Center.

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.

Sklep NeuroshimaHex.pl

Polecamy:

. .