Unik
Gdy jednostka z cechą Unik otrzymuje w Bitwie jakąkolwiek liczbę ran z jednego źródła, należy je zignorować (wraz z dodatkowymi cechami tego ataku np. Jadem) i położyć na niej znacznik Uniku. Jednostki nie mogą mieć na sobie więcej niż jednego znacznika Uniku.
Jeżeli na jednostce nie można położyć znacznika Uniku, wówczas obrażenia nie zostają zignorowane. Jeżeli jednostka z cechą Unik otrzymuje jednocześnie obrażenia z kilku źródeł, to gracz kontrolujący daną jednostkę wybiera, z jakiego źródła obrażenia zostaną zignorowane. Na koniec Bitwy wszystkie znaczniki Uniku zostają zwrócone do puli.
Unik nie chroni jednak przed efektami, które nie zadają ran, niszczą albo dają inny efekt np. zatrucie. Zasieciowana jednostka nie może korzystać z cechy Unik. Unik nie działa poza Bitwą.
Pozostałe Cechy (Symbole):