Mad Bomber
Mad Bomber to grasujący na kalifornijskich pustkowiach zmutowany nomad-terrorysta. Gdziekolwiek się pojawi i jest tam cokolwiek wartego wysadzenia, zaraz powietrzem wstrząsa huk eksplozji, a błyskawicznie regenerujące się ciało szaleńca zostaje odrzucone na kilkadziesiąt metrów, gdyż lubi on przebywać w strefie wybuchu do samego końca. Najzabawniej jest, gdy ta obwieszona bombami kreatura zaplącze się przypadkiem w pobliże toczącej się walki – wtedy walczący powinni się lepiej zastanowić, kto tu jest wrogiem numer jeden.
Typ Żetonu
Żeton niczyj – nie należy do żadnej frakcji i traktowany jest przez wszystkich graczy jak żeton przeciwnika: blokuje linię strzału, nie można go poruszyć za pomocą własnego żetonu Ruchu ani podłączać do niego swoich Modułów, rani każdy cel w swoim zasięgu i vice versa, można go odpychać, sieciować, przejmować itd.
Wprowadzany kosztem 1 żetonu z dociągu – na początku gry żeton leży obok planszy i czeka na wprowadzenie do gry przez któregokolwiek gracza. Aby wprowadzić go do gry, gracz musi odrzucić dodatkowo 1 żeton ze swojego dociągu trzech żetonów. Gracz kładzie żeton niczyj na dowolne puste pole planszy.
Po wyeliminowaniu żeton ten kładziony jest ponownie obok planszy i ponownie dowolny gracz może wprowadzić go do gry kosztem 1 żetonu dociągu.
Opis Mad Bombera
Pułapka – dowolny atak w dowolną ściankę Mad Bombera sprawia, że Mad Bomber eksploduje, zadając po 1 ranie każdej sąsiadującej jednostce, w tym Sztabom. Po eksplodowaniu Mad Bomber jest ściągany z planszy.
Dostępność
Mad Bombera II (edycja 3.0) można kupić w sklepiku Portalu za 5 PLN.