Plan wydawniczy Portalu na sierpień – Smart 3.0 i karty taktyczne
Dzięki infografice Portalu, którą zobaczycie w dalszej części newsa potwierdzona została informacja, że dodatek armijny Smart w wersji 3.0 w ciągu najbliższych dni powinien być już dostępny w sklepach. Niespodzianką jest natomiast wzmianka o kartach taktycznych.
Smarta 3.0 w sierpniu jak najbardziej się spodziewaliśmy, podobnie jak Vegas 3.0 we wrześniu, a także faktu, że prace nad Uranum Miners trwają w najlepsze, ale karty taktyczne to miła niespodzianka. Czym one są? Po obejrzeniu najnowszego Raportu Portalu dowiadujemy się, że są to specjalne karty wymyślone przez Michała Oracza, które wprowadzą nieco urozmaicenia w rozgrywkę i pomogą w zaskoczeniu przeciwnika – każdy gracz dostanie trzy karty, dzięki którym będzie można uleczyć własną jednostkę, przesunąć ją na planszy czy odłożyć żeton na później.
Podoba Wam się taki pomysł?
Mam duży dystans do kart taktycznych – podobne „urozmaicenie” było w Duelu, jednak jest ono praktycznie martwe i pomijane w rozgrywkach.
Zobaczymy – na pewno plus za kolejne próby, bo najgorsze co mogłoby się stać, to zaprzestanie wydawania nowych rzeczy związanych z Neuroshimą Hex.
Zgadzam się z imć Venticco, dodawanie kart taktyki do Heksa ma taki sam sens, jak dodawanie ich do szachów. Lepsze jest wrogiem dobrego, jak to mówią.
Pingback: Przedsprzedaż Smarta 3.0 • Neuroshima Hex
Chciałbym zauwazyć, że wszystkie „urozmaicenia” z dodatków są pomijane przez graczy. Niezależnie od tego jakkolwiek dobre by nie były. Kiedyś była jeszcze moda na scenariusze z Babela, ale szybko przeszła. Dodatki duelowe skończyły jeszcze gorzej, bo większość graczy zagrała z tymi mocami tylko kilka razy. Więc została po tym ficzerze tylko plansza, o wiele wytrzymalsza niż oryginał, bo tylko z jednym zgięciem. Prawde mówiąc tylko tej używam.
A karty? Cóż lepsze takie urozmaicenie (podpatrzone z unity jak mniemam) niż żadne. To tylko kilka złotych, więc nie ma na co narzekać. A nuż chwyci?