Neuroshima Hex: Chess Mod
Zastanawialiście się kiedyś co by powstało z połączenia Neuroshimy Hex z szachami? Czy istnieje możliwość całkowitego usunięcia losowości z rozgrywek w Hexa? Wygląda na to, że ktoś próbuje osiągnąć taki cel.
Artur Tojza stworzył, a następnie testował przez ponad rok swój autorski mod wskazany dla osób dobrze znających Neuroshimę Hex, który miał zlikwidować losowość z tej gry. Szczegółowy opis moda znajdziecie we wpisie na jego blogu, a uwagi możecie zgłaszać w tym temacie na forum.
Autor zapowiedział opisy nowych, oficjalnych armii dostosowanych do moda, a także dwie zupełnie nowe armie zaprojektowane specjalnie pod niego.
Czołem ludziska :D
Słuchajcie, mam wielką prośbę. dostałem info od kilku ludzi z prośbą o przetłumaczenie moda na język angielski (i kilka innych). Nie mam na to czasu, bo jestem zawalony materiałami i pracą nad rozwojem tego moda oraz kilkoma innymi. Czy znajdzie się jakaś dobra dusza, która przetłumaczy na angielski Chess Mod i opublikuje w sieci w pliku PDF?
Dorzuciłbym link do pliku w artykule o modzie z adnotacją, kto jest tłumaczem.
Heh, zawsze mnie wkurzała trochę ta losowość (przeciwnik sieciarz borgo i 3 bitwy pod rząd, a ty same moduły + żetony akcji np. Przykład trochę mało prawdopodobny, ale możliwy :D ) a tu takie ciekawe coś. Mam nadzieję, że gra się tak samo dobrze jak wygląda!