Duża aktualizacja gry na Steam
Druga tura testów gry Neuroshima Hex na Steam przyniosła dużą aktualizację usprawniającą wiele elementów rozgrywki oraz poszczególnych armii.

Ogólne aktualizacje gry:
- Poprawiono niektóre błędy językowe
- Różne poprawki „redakcyjne”
- Aktualizacje tłumaczenia z polskiego na angielski
- Naprawiono problemy graficzne związane z akcją ruch
- Ulepszony widok talii w Przeglądzie Armii (teraz Sztab jest zawsze pierwszy)
- AI: Naprawiono problem „niekończącej się bitwy”
- Naprawiono błąd powodujący zawieszanie się gry podczas starcia Uranopolis i Sharrash
- Poprawiono efekty dźwiękowe w pokojach, podczas pisania i przy niektórych eksplozjach
- Widok talii: Lepsze grupowanie odrzuconych żetonów
- Widok talii: Nieco ulepszona funkcjonalność menu podglądu talii
- Ikona Twitter/X zmieniła miejsce
- Inne drobne poprawki
Poprawki specyficzne dla frakcji:
- Uranopolis: Naprawiona umiejętność Promień (teraz można obracać za pomocą myszki)
- Uranopolis: Buldożer – teraz nie może używać umiejętności, gdy nie ma energii
- Uranopolis: Świder z modułem Podwajacza działa teraz poprawnie
- Neodżungla: Zasieciowane Sztabu teraz wyłącza funkcję Macierzy
- Neodżungla: Mała bomba teraz trafia odpowiednie cele
- Neodżungla: Macierz działa teraz poprawnie (cofnij działa prawidłowo, a bonusy są poprawnie liczone)
- Sharrash: Naprawiona umiejętność Podziemia
- Sharrash: Naprawiona mechanika Paraliżu
- Missisipi: Poprawki jednostek Cień i Sęp (teraz Cień może uderzyć Sępa tylko, gdy ten jest zasieciowany)
- Missisipi: Naprawiono obracanie
Lista robi wrażenie, a to na pewno nie koniec. Pamiętajcie, że nadal możecie zgłaszać problemy i uwagi na kanale #steamoshima na naszym serwerze Discord.
Nice!