Plany wydawnicze Portalu na 2017 ujawnione

Napisał w kategorii Wydawnictwo Portal dnia 1 lutego 2017 o godz. 10:19.

Podczas Portalconu 9, który odbył się w miniony weekend, mieliśmy okazję posłuchać prezentacji dotyczącej planów wydawniczych Portal Games – pojawił się też wątek Neuroshimy Hex.

Wątek ten na szczęście nie dotyczył jedynie finału Mistrzostw Polski 2016, który wtedy się odbył. Ale zanim o tym – warto wspomnieć o podsumowaniu roku 2016, czyli bardzo udanej kampanii przedsprzedażowej specjalnego zestawu 51 Stanu Master Set, który sprzedał się w ponad tysiącu kopii. Z ciekawostek – Death Breath zostało wydane po niemiecku, a pojedynczych żetonów do Neuroshimy Hex udało się sprzedać w 2016 roku aż 850 tysięcy.

Przechodząc do planów wydawniczych na rok 2017 – w pierwszym kwartale tego roku pojawi się dodatek do 51 Stanu Master Set o nazwie Zgliszcza.

Największą chyba informacją jest jednak przejęcie praw do gry mobilnej Neuroshima Hex (iOS/Android) od Big Daddy’s Creations oraz powstanie Portal Games Digital. Z obietnic wynika, że już niedługo doczekamy się nowych armii, trybu mutiplayer, aktualizacji grafik, poprawek błędów, oraz wszystkiego tego, czego fani domagali się przez ostatnie lata, a BDC nie było w stanie dostarczyć.

Cały filmik z prezentacji możecie obejrzeć tutaj, dostępna jest już także fotorelacja z Portalconu 9.

Komentarze:

  • Cuthbert Allgood

    O co chodzi z Big Daddy’s Creations – chłopacy stracili zapał do dalszej pracy? Coś się u nich dzieje?

  • Dobre pytanie – wygląda na to, jakby skupiali się na innych swoich tytułach, przez co ucierpiał rozwój mobilnego Hexa.

  • Nemo

    Tak czy inaczej dobrze się stało. Wersja mobilna ma potencjał, sam lubię czasem w nią pograć (mimo tego idiotycznego AI), ale pozostawienie tej gry przez lata bez aktualizacji (pomijając tą ostatnią aktualizację, poprzednia była jakieś 2 lata temu) to skandal.

    Osobiście liczę na 3 rzeczy:
    – Poprawiona zostanie biblioteka armii. Obecnie strasznie trudno jest przełączać się pomiędzy żetonami i armiami.
    – Zostanie dodana biblioteka zasad, symboli, żetonów. Wiele z bardzuej zaawansowanych zasad nie jest wyjaśnionych i nie zawsze wiadomo, jak gra zareaguje na daną sytuację.
    – Odrzucanie żetonów będzie poprawione i tylko po naciśnięciu przełącznika on/off. O wiele za często przypadkowo odrzucamy żetony, gdy chcemy je zagrać, lub nie widzimy plansxy, bo ten tekst o odrzuceniu żetonu ją zasłania.

  • Pingback: Zwycięzcy Mistrzostw Polski 2016 • NeuroshimaHex.pl

  • Pingback: Prace nad mobilnym Hexem trwają • NeuroshimaHex.pl

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.