Plany wydawnicze Portalu na 2017 ujawnione
Podczas Portalconu 9, który odbył się w miniony weekend, mieliśmy okazję posłuchać prezentacji dotyczącej planów wydawniczych Portal Games – pojawił się też wątek Neuroshimy Hex.
Wątek ten na szczęście nie dotyczył jedynie finału Mistrzostw Polski 2016, który wtedy się odbył. Ale zanim o tym – warto wspomnieć o podsumowaniu roku 2016, czyli bardzo udanej kampanii przedsprzedażowej specjalnego zestawu 51 Stanu Master Set, który sprzedał się w ponad tysiącu kopii. Z ciekawostek – Death Breath zostało wydane po niemiecku, a pojedynczych żetonów do Neuroshimy Hex udało się sprzedać w 2016 roku aż 850 tysięcy.
Przechodząc do planów wydawniczych na rok 2017 – w pierwszym kwartale tego roku pojawi się dodatek do 51 Stanu Master Set o nazwie Zgliszcza.
Największą chyba informacją jest jednak przejęcie praw do gry mobilnej Neuroshima Hex (iOS/Android) od Big Daddy’s Creations oraz powstanie Portal Games Digital. Z obietnic wynika, że już niedługo doczekamy się nowych armii, trybu mutiplayer, aktualizacji grafik, poprawek błędów, oraz wszystkiego tego, czego fani domagali się przez ostatnie lata, a BDC nie było w stanie dostarczyć.
Cały filmik z prezentacji możecie obejrzeć tutaj, dostępna jest już także fotorelacja z Portalconu 9.
O co chodzi z Big Daddy’s Creations – chłopacy stracili zapał do dalszej pracy? Coś się u nich dzieje?
Dobre pytanie – wygląda na to, jakby skupiali się na innych swoich tytułach, przez co ucierpiał rozwój mobilnego Hexa.
Tak czy inaczej dobrze się stało. Wersja mobilna ma potencjał, sam lubię czasem w nią pograć (mimo tego idiotycznego AI), ale pozostawienie tej gry przez lata bez aktualizacji (pomijając tą ostatnią aktualizację, poprzednia była jakieś 2 lata temu) to skandal.
Osobiście liczę na 3 rzeczy:
– Poprawiona zostanie biblioteka armii. Obecnie strasznie trudno jest przełączać się pomiędzy żetonami i armiami.
– Zostanie dodana biblioteka zasad, symboli, żetonów. Wiele z bardzuej zaawansowanych zasad nie jest wyjaśnionych i nie zawsze wiadomo, jak gra zareaguje na daną sytuację.
– Odrzucanie żetonów będzie poprawione i tylko po naciśnięciu przełącznika on/off. O wiele za często przypadkowo odrzucamy żetony, gdy chcemy je zagrać, lub nie widzimy plansxy, bo ten tekst o odrzuceniu żetonu ją zasłania.
Pingback: Zwycięzcy Mistrzostw Polski 2016 • NeuroshimaHex.pl
Pingback: Prace nad mobilnym Hexem trwają • NeuroshimaHex.pl