Ruszyła przedsprzedaż Gildii Kupców
Premiera najnowszego dodatku armijnego do Neuroshimy Hex autorstwa Joanny Kijanki, Gildia Kupców, odbędzie się w Dzień Molocha na początku września, dziś natomiast rusza jego przedsprzedaż.
Siedemnasta dodatkowa armia do Neuroshimy Hex, jednej z najżywotniejszych gier planszowych na rynku, skupia się na sile pieniądza… nawet jeśli to gamble, czyli szemrana waluta postapokaliptycznego świata. Przed graczami poważna decyzja: wykorzystać szybkie jednostki w bitwie, czy odrzucić je, by zdobyć gamble do wydania na podkręcenie działania reszty armii!
Już tylko kilka tygodni dzieli nas od premiery Gildii Kupców – łapcie swoje egzemplarze w oficjalnej przedsprzedaży ze Sklepu Portalu w promocyjnej cenie 33,96 zł.
Armia posiada tylko 2 żetony Bitwy? Wygląda to bardzo dziwnie…
Ma też Pirata Drogowego – dwie jednostki wywołujące Bitwy (za pomocą Abordażu).
@Ender
Faktycznie, umknęło mi, teraz wygląda to trochę lepiej :)
„Możesz zdecydować się na nieopłacanie ataku. Nieopłacony, Wojownik zostaje natychmiast odrzucony z planszy”.
Załóżmy że zaczyna się Bitwa i dochodzimy do drugiego segmentu inicjatywy. Między CKM-em z Posterunku a Sztabem Gildii Kupców stoi jednostka z Kontraktem. Nic innego na planszy nie stoi.
Załóżmy dodatkowo, że jednostka z Kontraktem i CKM są tak ustawieni, że ta pierwsza nie może zranić CKM.
W którym momencie schodzi nieopłacony Wojownik z kontraktem? To ma duże znaczenie, bo warto wiedzieć, czy Wojownik zdąży przyjąć cios na siebie, czy wszystkie strzały pójdą na Sztab.
Bitwa kończy turę gracza – jeśli nie opłacił jednostki w swojej turze, to spada ona przed rozpoczęciem Bitwy.
Zawsze mnie to zastanawiało czy można ustalić kolejność uderzeń poszczególnych jednostek w danej inicjatywie,czy wszystkie jednostki w tej inicjatywie atakują naraz np: jest dwóch strzelców ustawionych w tym samym kierunku a strzał przeciwnika broni jednostka to czy w tej sytuacji obaj strzelcy strzelają do tej samej jednostki czy można wybrać że strzelają po sobie czyli jeden strzela w jednostkę a drugi w sztab(oczywiście w tej samej inicjatywie).
W danej inicjatywie wszystkie ataki odbywają się dokładnie w tym samym momencie.
Pingback: Instrukcja Gildii Kupców • NeuroshimaHex.pl