Przerwa techniczna

Napisał w kategorii Strona dnia 27 stycznia 2019 o godz. 12:59.

Od poprzedniego wpisu minęło półtora miesiąca – nałożyło się kilka spraw, praca, przyszły Święta, znowu praca i ciężko się było zebrać, żeby znaleźć wolną chwilę.

Przerwa techniczna

Tak to jest, jak prowadzi się stronę samemu. Zdarzało mi się już kilka razy od 2010 mieć dłuższe przerwy, ale ostatnio dosyć często dawaliście mi znać o różnych wydarzeniach, o których chętnie pisałem, a które przez brak czasu nie dostały odpowiedniej ekspozycji na stronie.

Chodzi między innymi o transmisję na żywo z finału Podkarpackiej Ligi Hexa, która odbyła się 8 grudnia (o której pisał mi Damian Piórko Ziemba), o turnieju eliminacyjnym w Katowicach, który odbył się 19 grudnia (o którym dał mi znać Michał Drzewiecki), Przedświątecznym Planszograniu zorganizowanym przez Cybermachinę Gdańsk 23 grudnia (o czym informował mnie Mateusz Tabędzki), czy Turnieju Specjalnym w Gdańskiej Graciarni 20 stycznia (mail od Michała Garnowskiego).

Tak czy inaczej, napiszę jeszcze raz to co pisałem już kilka razy – jeśli tylko znajdzie się ktoś, kto chciałby wesprzeć mnie we wspólnym pisaniu, to przyjmę go z otwartymi ramionami. Czy to newsy, czy jakieś autorskie serie artykułów, czy aktualizacje niektórych podstron. Tak, cały czas patrzę na podstrony armii z żetonami z wersji 2.5 i zastanawiam jak mogłem tego jeszcze nie ogarnąć.

Zebrało się trochę newsów, które postaram się napisać w ciągu najbliższych dni, jak chociażby zapowiedź Sand Runners.

Z innej beczki – kupiłem domenę MonolithArena.pl, ale plan wystartowania kolejnego serwisu, kiedy nie jestem w stanie utrzymać tego, mija się z celem. Dajcie więc znać co o tym myślicie: pisać tu o Monolith Arenie, próbować mimo wszystko uruchomić coś nowego, czy odpuścić sobie temat zupełnie?

Z jeszcze innej beczki – kilka miesięcy temu zacząłem pewien projekt noszący roboczą nazwę HexRoulette, a który jest minidodatkiem do Neuroshimy Hex, ale takim, który uruchamiacie sobie na smartfonie. Prototyp działa całkiem zgrabnie, więc jeśli uda mi się to dokończyć, to postaram się nim podzielić.

Ps. Mówiłem już, że przyjmę pomoc w pisaniu newsów?

Komentarze:

  • Portal ogłosił wydanie dwóch interesujących nas rozszerzeń. Pierwsze rozszerzenie jest do Neuroshimy i nazywa się Sand Runners. Prawdopodobnie bazuje na jednym z fanowskich rozszerzeń, a głównym jego trickiem jest to, iż sztab jest obustronny (pewnie jak Pear, ale dla odmiany grywalne).

    Drugie rozszerzenie to Army Pack do Monolithu Areny o nazwie Academics. Jest to klasyczna nowa armia, której sztab spowalnia przeciwników (czyli pewnie przyległe wrogie żetony otrzymują minus 1 do inicjatywy).

    Co do domeny, to myślę że nie ma co się rozdrabniać. Może kiedyś jak już Monolith rozrośnie się do jakichś normalnych rozmiarów, to będzie można o nim pomyśleć. Teraz nie ma sensu pisać na dwa fronty.

    Co do newsów, od czasu do czasu zerkam na stronę Portalu, patrząc czy czegoś ciekawego nie napisali. Jeśli taka oferta pomocy Ci nie przeszkadza, to w takim zakresie mogę pomóc ;).

  • Skacz

    Szefu przed Portalconem ogłosił ,że w sobotę (2 lutego) zrobi obszerne Q&A i będzie siedział dopóki nie odpowie na wszystkie pytania. Jest to okazja od zadania kilku pytan odnośnie Sand Runners, mobilnej wersji NH czy kontynuacji projektu Hexogłówek. :)

  • Ja bym zadał im pytanie-prośbę, czy jest szansa, ażeby w apce Neuroshimy można było grać armiami z Monolithu. Celowo kafelki w Monolicie zrobili większe, ażeby nie można było grać w obie gry naraz, ale ponieważ to jest cyfrowa wersja, to może mogliby coś z tym zrobić.

  • Nemo, a co Ty na założenie konta redaktora na NeuroshimeHex.pl? Gdybyś miał jakieś ciekawe wieści, to mógłbyś od razu publikować ;>

  • Hey Ender,
    Nie za bardzo wiem jak takie konto założyć, ale z mojej strony nie ma problemu ;).

  • Ja mogę założyć, inaczej się nie da – powinieneś dostać maila o szczegółach :)

  • Pingback: Projekt fanów – dołącz do Ekipy! • NeuroshimaHex.pl

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.