Mad Bomber powraca
Znany zapewne wielu z Was Mad Bomber został przywrócony do życia i od teraz jest dostępny w sklepiku Portalu za jedyne 5 PLN! Żetony produkowane są teraz w wersji 3.0, by pasowały do najnowszego wydania, ale nic nie stoi na przeszkodzie, by grać nimi także w edycji 2.5.
Mad Bomber to grasujący na kalifornijskich pustkowiach zmutowany nomad-terrorysta. Gdziekolwiek się pojawi i jest tam cokolwiek wartego wysadzenia, zaraz powietrzem wstrząsa huk eksplozji, a błyskawicznie regenerujące się ciało szaleńca zostaje odrzucone na kilkadziesiąt metrów, gdyż lubi on przebywać w strefie wybuchu do samego końca. Najzabawniej jest, gdy ta obwieszona bombami kreatura zaplącze się przypadkiem w pobliże toczącej się walki – wtedy walczący powinni się lepiej zastanowić, kto tu jest wrogiem numer jeden.
Graliście już Mad Bomberem? Jak według Was jego obecność wpływa na rozgrywkę? Czy to dobry mini dodatek?
bardzo lubię ten dodatek ponieważ jednym strzałem można zmienić całą rundę.
Moglibyście opisać jego działanie i rozstawienie? Spotykałem się już z nim, jednak nie wiem jak go wykorzystać
Damian – Mad Bomber to niezależny żeton, który można użyć podczas rozgrywki. Umieszcza się go na środku planszy, nie jest kontrolowany przez nikogo, czeka sobie grzecznie aż do rozpoczęcia bitwy. Jeśli podczas bitwy dostanie jakiekolwiek obrażenia, to wybucha tak jak bomba Molocha i zadaje obrażenia wszystkim sąsiadującym z nim jednostkom.
O, to widzę ciekawa sprawa. Coś takiego jak ta nowa pułapka z Doomsday Machines. Dzięki wielkie ;)