Generator żetonów w LaTeX

Napisał w kategorii Fani dnia 2 listopada 2023 o godz. 13:29.

Jeden z członków naszej społeczności, Jacek SQ6KBQ, rozpoczął nowy fanowsko-nerdowski projekt – generator żetonów do Neuroshimy Hex 3.0 w systemie LaTeX z eksportem do PDF.

Dotyczy on generowania kafelków armii, a także – w późniejszym czasie – kompletnych kart armijnych w systemie składu LaTeX. Generowanie kafelków za pomocą LaTeX do pliku .pdf mocno ułatwia tworzenie kart armii i plików do wydruku. Nie trzeba wyklikiwać warstw i używać kopiuj – wklej, tylko wystarczy napisać jedno, proste, parametryzowane polecenie, a przed publikacją armii można dodać własną grafikę na kafelkach. Poza tym cały czas zachowujemy pełną rozdzielczość obrazka, taką jak w kicie PSD. Projekt bazuje na warstwach wyekstrahowanych z kita, poza tym można bez trudności podłączać do niego nowe, własne, elementy graficzne.

Pliki (aktualizowane na bieżąco przez autora) znajdziecie na jego Dropboxie. Możecie także dołączyć do naszego Discorda – znajdziecie tam kanał #generator-latex dedykowany temu projektowi i będziecie mogli porozmawiać bezpośrednio z jego twórcą.

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.

Sklep NeuroshimaHex.pl

Polecamy:

. .