Mutacja

Moduły - Mutacja Własne podłączone jednostki (z wyjątkiem Sztabu) otrzymują po 2 dodatkowe punkty wytrzymałości (gdy taka jednostka otrzyma ranę, nie ginie, należy położyć na niej znacznik rany). Jeśli taka jednostka przestanie być podłączona do Mutacji (lub gdy Mutacja zostanie zasieciowana lub przejęta), jednostka natychmiast traci te dodatkowe punkty wytrzymałości (i jeśli pozostawała na planszy tylko dzięki nim, natychmiast ginie). Jeśli do tego samego żetonu podłączone są dwie Mutacje, dodają mu łącznie 4 punkty wytrzymałości.

Występowanie żetonu w armiach:

Pozostałe moduły:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.