Nocny Łowca

Nocny ŁowcaNocny Łowca to doskonały drapieżnik.
Pojawia się, zadaje śmierć i znika w mroku.
Unika światła.
Nikt nie wie, czym tak naprawdę jest.
Nikt nie wie, jak wygląda.
Nikt nie jest w stanie stawić mu czoła.

Typ Żetonu

Żeton wspólny – należy jednocześnie do każdej frakcji i traktowany jest przez wszystkich graczy jak własny żeton: nie blokuje linii strzału, można go poruszyć za pomocą własnego żetonu Ruchu, można podłączać do niego własne Moduły, nie można go zranić (chyba że za pomocą Bomby, która rani również własne jednostki), nie można go odepchnąć, zasieciować, przejmować itd. Jeśli zostanie unicestwiony, Nocny Łowca odpada z gry.

Wystawiany na planszę na początku gry – na początku gry, jeszcze przed wystawianiem Sztabów, żeton kładziony jest na dowolne pole planszy z wyjątkiem pól krawędzi i pola środkowego.

banner-nocny-lowca

Opis Nocnego Łowcy

Pożarcie – gracz może kosztem 1 punktu wytrzymałości swojego Sztabu uruchomić specjalny atak Nocnego Łowcy, aby unicestwić żeton sąsiadujący z Nocnym Łowcą, wskazany przez ikonę Pożarcia (może to być nawet własny żeton gracza, który uruchomił atak Nocnego Łowcy). Pożarcie nie wyrządza żadnej szkody Sztabom. Podczas normalnej Bitwy Nocny Łowca nie atakuje nikogo.

Mobilność – gracz może w swojej turze poruszyć Nocnego Łowcę o 2 pola i dowolnie go obrócić. Przy czym gracz może poruszyć Nocnego Łowcę o jedno pole i dowolnie go obrócić, wtedy aktywować Pożarcie (kosztem 1 rany swojego Sztabu), a następnie poruszyć Nocnego Łowcę o drugie pole i dowolnie go obrócić.

Dostępność

Nocny Łowca dodawany był do przedpremierowego wydania dodatku armijnego Uranopolis, a także rozprowadzany po premierze razem z tym dodatkiem aż do wyczerpania zapasów. Aktualnie można go kupić w sklepiku Portalu za 5 PLN.

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.