Inspiracja

Cechy - Inspiracja Cecha Sztabu Inspirator pozwala w trakcie tury umieścić znacznik Inspiracji na dowolnym żetonie Technologii na planszy.
Od tego momentu wszystkie jednostki z cechą Inspiracja (niezależnie od ich położenia na planszy) zyskują cechę odpowiadającą temu żetonowi Technologii, tak jak wskazano poniżej:

  • Mobilność: Jednostka może w każdej własnej turze poruszyć się o 1 pole i/lub dowolnie się obrócić.
  • Odepchnięcie: Jednostka może w każdej własnej turze odepchnąć jedną jednostkę przeciwnika.
  • Roszada: Jednostka może w każdej własnej turze zamienić się miejscami z niezasieciowaną sąsiadującą własną jednostką (niezależnie czy posiada ona cechę Roszada czy nie, w tym ze Sztabem).

Znacznik Inspiracji umieszczony na żetonie Technologii Bitwy lub Snajpera nie zapewnia żadnej dodatkowej cechy jednostkom z cechą Inspiracja. Gdy żeton Technologii ze znacznikiem Inspiracji zostaje odrzucony z planszy, znacznik Inspiracji wraca do grającego Druciarzami.

Pozostałe Cechy (Symbole):

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.

Sklep NeuroshimaHex.pl

Polecamy:

. .