Kampania opowiadająca o początkach Molocha

Napisał w kategorii Neuroshima Hex 3.0 dnia 19 października 2020 o godz. 10:19.

Edycja kolekcjonerska Neuroshimy Hex 3.0 Roku Molocha zawiera wiele ciekawych, nowych elementów wyróżniających ją od wersji podstawowej – to między innymi kampania Moloch: początki.

Neuroshima Hex nie posiada zbyt wielu kampanii – najpierw pojawiła się ta z dodatku Babel 13, który wprowadzał armie Nowego Jorku i Neodżungli, kilka lat później doczekaliśmy się Obrony Stonekill, i to właściwie tyle. Tym bardziej cieszy, że Portal postanowił przygotować coś specjalnego z okazji Roku Molocha:

Lubicie, kiedy kilka rozgrywek łączy się w kampanię z ciekawą historią? Świetnie! Każdy egzemplarz kolekcjonerski Neruoshimy Hex: Rok Molocha zawierać będzie książkę z kampanią dla 2 graczy pt. MOLOCH: POCZĄTKI, gdzie wspólnie doświadczycie pierwszych chwil rewolucji maszyn Molocha!

Brzmi ciekawie! W 5-scenariuszową kampanię zagracie kupując edycję kolekcjonerską – pamiętajcie, że jej przedsprzedaż trwa tylko do 23 listopada, a ilość egzemplarzy jest ograniczona do 2020 sztuk.

Komentarze:

Dodaj komentarz:

Czym jest Neuroshima Hex?

Neuroshima Hex 3.0Neuroshima Hex - jest to strategiczno-taktyczna gra planszowa autorstwa Michała Oracza oparta o grę fabularną Neuroshima, wydana została przez Wydawnictwo Portal w 2005 roku. Rozgrywka (dla 2-4 graczy) polega na prowadzeniu wybranej armii do zwycięstwa poprzez obronę własnego sztabu oraz zniszczenie sztabu przeciwnika. W skład gry wchodzi plansza wraz z zestawem 35 heksagonalnych żetonów dla każdej z armii.

Przedsprzedaż do 23.11:

Neuroshima Hex Rok Molocha