Instrukcja Neuroshima Hex 3.0 jest już dostępna!
Kolejne wieści na temat zbliżającej się wielkimi krokami premiery Neuroshima Hex 3.0 – tym razem w nasze ręce trafia pełna, 24-stronicowa instrukcja do gry! Wydawnictwo Portal postanowiło podzielić się z nami instrukcją przed premierą gry, dzięki czemu będziemy mogli zapoznać się z zawartością pudełka, regułami gry, opisami żetonów czy sytuacjami szczególnymi.
Pobierz: Instrukcja Neuroshima Hex 3.0 (.pdf, 3,5 MB)
Zawartość pudełka robi wrażenie: oprócz planszy, żetonów i instrukcji są jeszcze dodatkowe cztery zapasowe żetony frakcji, karty pomocy, liczniki obrażeń i aż 55 heksogłówek.
Te nowe zasady dociągania żetonów są naprawdę świetne!
I dobrze zmieniono zasady używania Klauna – teraz na pewno częściej będzie się korzystało z jego zdolności :]
Ktoś może przybliżyć mi różnicę w zasadach użycia Klauna? Mam przed oczami oba podręczniki i nie dostrzegam jej :/
Pancernemu chodzi chyba o ikonę. Ja nie widzę różnic (a też pod wpływem jego komentarza się pofatygowałem i spojrzałem).
Wydaje mi się, że Klaun teraz może zadawać ranę Sztabom (wcześniej chyba nie mógł a przynajmniej tak mi się wydaje :V).
O właśnie, przeoczyłem to. Fajna zmiana.
@ MichallusTG, chodziło mi nie o ikony (mniejsza o nie – póki co, wolę grafikę 2,5 choć się bardzo cieszę z usunięcia symbolu klepsydry, właściwie to nic nie wnosił), ale o to, że Klaun może zadawać rany Sztabom :)